FAQ – NAJCZĘSTSZE PYTANIA

 

1. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status swojego zamówienia można sprawdzić korzystając z numeru przesyłki, który znajdziesz przez:

  • Automatyczną wiadomość e-mail wysyłanej na adres podany przy zakupie, po nadaniu przesyłki i zmianie statusu zamówienia. (co trwa ok. 48h) 
  • Kontakt z nami przez wiadomość na Instagramie – najszybszy sposób na kontakt z nami 🙂

 

2. Podoba mi się wzór, ale chcę coś zmienić. Czy robicie zamówienia indywidualne?

Jeśli widzisz wzór, który spełnia Twoje oczekiwania, ale brakuje z nim czegoś lub chcesz coś zmienić, pisz śmiało! Nasze bluzy haftowane są w pełni robione przez nas. Oznacza to, że możemy w nich wprowadzać dowolne zmiany. 

Co możemy zrobić:

– dodać napis z przodu lub z tyłu bluzy,

– usunąć napis lub część wzoru,

– dodać postać/ikonkę/symbol.

W przypadku zamówień indywidualnych prosimy o kontakt z nami przed złożeniem zamówienia, najlepiej wchodząc na nasz Instagram: @wakuwakuwear. Po otrzymaniu informacji co chcesz zmienić przedstawimy ewentualny koszt i poinformujemy o czasie realizacji.

3. Produkt nie spełnił moich oczekiwań. Jak mogę go zwrócić?

Produkt możesz zwrócić wciągu 7 dni roboczych. Skontaktuj się z nami. Udzielimy wtedy informacji o następnych krokach i przybliżonym czasie zwrotu środków.

POLECANE PRODUKTY

POMOC

FAQ – najczęstsze pytania

Kontakt

ZAMÓWIENIA

Dostawa

Płatność

Czas Realizacji

O NAS

Dostawa

Płatność

Czas Realizacji