1. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Status swojego zamówienia można sprawdzić korzystając z numeru przesyłki, który znajdziesz przez:
2. Podoba mi się wzór, ale chcę coś zmienić. Czy robicie zamówienia indywidualne?
Jeśli widzisz wzór, który spełnia Twoje oczekiwania, ale brakuje z nim czegoś lub chcesz coś zmienić, pisz śmiało! Nasze bluzy haftowane są w pełni robione przez nas. Oznacza to, że możemy w nich wprowadzać dowolne zmiany.
Co możemy zrobić:
– dodać napis z przodu lub z tyłu bluzy,
– usunąć napis lub część wzoru,
– dodać postać/ikonkę/symbol.
W przypadku zamówień indywidualnych prosimy o kontakt z nami przed złożeniem zamówienia, najlepiej wchodząc na nasz Instagram: @wakuwakuwear. Po otrzymaniu informacji co chcesz zmienić przedstawimy ewentualny koszt i poinformujemy o czasie realizacji.
3. Produkt nie spełnił moich oczekiwań. Jak mogę go zwrócić?
Produkt możesz zwrócić wciągu 7 dni roboczych. Skontaktuj się z nami. Udzielimy wtedy informacji o następnych krokach i przybliżonym czasie zwrotu środków.
POMOC
FAQ – najczęstsze pytania
Kontakt
ZAMÓWIENIA
Dostawa
Płatność
Czas Realizacji
O NAS
Dostawa
Płatność
Czas Realizacji